سحر خدایاری ” دختر آبی ” در اثر خودسوزی درگذشت

سحر ، “دختر آبی” هوادار فوتبال در اثر خودسوزی درگذشت.

سحر خدایاری یک هفته پس از خودسوزی در بیمارستان مطهری درگذشت ؛ دختری عاشق فوتبال که تلاش کرده بود با لباس مبدل مردانه وارد استادیوم آزادی شود. موضوع مرگ “دختر آبی” در شبکه‌های اجتماعی بازتابی وسیع داشته است.

از او به نام‌های سحر خ . و سارا در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی یاد شده است. دختری ۲۹ ساله و عاشق فوتبال که جان خود را به علت تلاش برای تماشای یک دیدار تیم مورد علاقه‌اش ، استقلال ، و پیامدهای ناشی از این اقدام از دست داد. سحر خدایاری در اثر خودسوزی ۹۰ درصدی روز دوشنبه ۱۸ شهریور در بیمارستان درگذشت.

او به اتهام تلاش برای ورود غیرقانونی به استادیوم فوتبال در اسفندماه سال گذشته توسط ماموران انتظامی دستگیر اما مدتی بعد با پرداخت وثیقه آزاد شد. سپس به او گفته شد که به شش ماه زندان محکوم شده است. سایت “خبرآنلاین” پیش از آن خبر از “ممنوع الملاقات” بودن این دختر داده بود.

سحر روز ۱۱ شهریور برای پس گرفتن گوشی موبایلش به دادگاه انقلاب رفت اما به او گفته شد که قاضی در مرخصی است. او پس از خروج از دادگاه در حالی که فریاد می‌کشید دو به گفته شاهدان عینی به چیزی اعتراض می‌کرد دست به خودسوزی زد؛ اعتراضی که مرگ او را در پی داشت.

خبر فوری

برچسب ها

, , , , , , , ,

ارسال نظر (مرتبط با خبر )

[جهت تائید نظرات ، معادله زیر را پاسخ دهید]