استقلال در مقابل مس رفسنجان ناباورانه حذف شد

تیم استقلال در رفسنجان ناباورانه حذف شد.

– خط و نشان نویدکیا برای مدعیان جام حذفی

تیم استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی در مقابل مس رفسنجان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی ایران در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف مس این شهر رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا خیلی زود با این جام خداحافظی کند.

مهدی محبی در دقیقه ۲۴ و منتظر محمد در دقیقه ۶۸ برای مس گلزنی کردند.

شاگردان جواد نکونام که در این دیدار اشتباهات زیادی داشتند، آخرین بار ۱۹۵ روز پیش شکست را تجربه کرده بودند، جایی که آبی‌پوشان در هفته سوم لیگ برتر برابر سپاهان با یک گل نتیجه را واگذار کردند.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، سجاد شهباززاده (۱+۹۰ – مهدی ترکمان)، منتظرمحمد (۱+۹۰ – عرفان شهریاری)، میثم تیموری (۷۳ – علی عدنان)، حسن جعفری، فرشید باقری، محمدمهدی محبی، سعید واسعی (۸۵ – محمد اکبری) و جلال‌الدین علی‌محمدی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند (۵۶ – مهدی مهدی‌پور)، جعفر سلمانی (۵۶ – ابوالفضل جلالی)، صالح حردانی (۷۲ – میلاد فخرالدینی)، روزبه چشمی، آرش رضاوند، امید حامدی‌فر، آرمان رمضانی (۷۲ – گوستاوو بلانکو) و جلال‌الدین ماشاریپوف (۴۶ – مهرداد محمدی).

داور: رضا عادل

دو تیم در نیمه نخست بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند. در دقیقه ۱۲ بازیکنان استقلال از یک ضربه غیرمستقیم در میانه‌های میدان توپ را به داخل محوطه جریمه مس فرستادند و حامد لک که از دروازه خارج شده بود روی هوا با محمد حسین مرادمند مدافع پیش‌تاخته استقلال برخورد کرد و داور برای آبی‌ها پنالتی گرفت. حردانی پشت توپ ایستاد اما ضربه پنالتی مدافع استقلال توسط حامد لک دفع شد تا استقلال بهترین فرصت زدن گل برتری در این نیمه را از دست بدهد.

در ادامه و در یک رفت و برگشت سعید واسعی روی یک و دو از پشت آرمین سهرابیان به محوطه جریمه استقلال رسید و با یک پاس بغل محمد مهدی محبی تیم نویدکیا را به گل اول رساند.

در دقیقه ۲۹ ارسال بازیکنان مس از سمت چپ به روی دروازه با تعلل و اشتباه مدافعان استقلال همراه شد که این خطر توسط مدافعین دور شد.

پاس در عمق حردانی در دقیقه ۴۴ را رامتین سلیمان‌زاده با یک تکل قطع کرد که و توپ به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت تا درنهایت بازی در نیمه نخست به سود مسی‌ها به پایان برسد.

خبر ورزشی

در نیمه دوم استقلال نمایش هجومی‌تری گرفت و در دقیقه ۵۵ شوت امید حامدی‌فر توسط حامد لک مهار شد.

پاس در عمق بازیکن مس از میان‌های میدان روی ضد حمله و در شرایطی که منتظر محمد در شرایط آفساید بود، کمک داور به اشتباه تصمیم به ادامه بازی گرفت و این بازیکن در مصاف تک به تک با حسینی، با یک ضربه چیپ، توپ را از بالای سر کاپیتان آبی‌ها عبور داد و به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

ضربه قیچی حامدی‌فر در دقیقه ۸۰ به شکل خطرناکی از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

استقلال در دقیقه ۸۶ روی ارسال و دفع توپ ناقص لک به گل رسید اما داور گل را مردود اعلا کرد تا درنهایت استقلالی‌ها بازنده این بازی باشند.

برچسب ها

, , , , , ,

ارسال نظر (مرتبط با خبر )

[جهت تائید نظرات ، معادله زیر را پاسخ دهید]