انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۲

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سال ۱۴۰۲ و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، در یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند. در این خبر به بیان تاریخ دقیق انتخابات و جدول زمانی پنج روز مانده تا روز رای‌گیری خوهایم پرداخت.

انتخابات مجلس ۱۴۰۲ در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

این سال شاهد برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ خواهیم بود که هر دو در یک روز برگزار خواهند شد.

تاریخ برگزاری انتخابات

بر اساس جدول زمانی انتخابات کشوری که از سوی وزارت کشور منتشر شده است تاریخ زمانی برنامه‌های پایانی انتخابات مجلس به شرح زیر می باشد :

۱ اسفند : ابلاغ نظر شورای نگهبان در خصوص ردصلاحیت همه داوطلبان ردصلاحیت شده به داوطلبان ذیربط و انتشار آگهی اسامی نامزدهای تایید شده

۲ اسفند : انتشار آگهی انتخابات در سراسر کشور

۳ اسفند تا ۹ اسفند : تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آن‌ها

۴ اسفند : ثبت کلیه فرایندها و امکانات الکترونیکی برای برگزاری انتخابات کاملا الکترونیکی و تایید شورای نگهبان

۸ اسفند : آخرین فرصت انصراف داوطلبان

۱۰ اسفند : ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی

۱۱ اسفند : اخذ رای از واجدین شرایط (ساعت آغاز و پایان رای‌گیری طی اطلاعیه وزارت کشور روز قبل از انتخابات اعلام رسمی می‌شود)

ستادهای انتخاباتی کشور می‌توانند با به‌کارگیری روش‌های تبلیغات انتخاباتی موثر که متناسب با شخصیت ، سابقه ، تحصیلات ، برنامه های انتخاباتی و محل حوزه انتخابیه کاندیدا طراحی می‌شود با استفاده از بازاریابی پیامکی تبلیغات هدفمند و موثری داشته باشند و از این کانال هم‌سو با سایر کانال‌های تبلیغاتی در طراحی کمپین‌های خود هوشمندانه بهره گیرند.
در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ چه باید کرد؟

در این انتخابات شهروندان به پای صندوق‌های رای می‌روند و با مشارکت در تعیین سرنوشت خویش و نقش‌آفرینی در شکل‌گیری ساختار سیاسی و انتخاب تصمیم‌گیران کشور قدم بزرگی در حیات سیاسی جامعه برمی‌دارند. در این انتخابات یک برگه رای برای هر دو انتخابات صادر شده تا شهروندان هم در انتخابات مجلس و هم در انتخابات خبرگان شرکت کنند. شهروندان با بررسی برنامه‌ها و پیگیری تبلیغات کاندیداها تلاش می‌کنند تا بهترین گزینه‌ها را به نمایندگی مراکز استان و شهر خود انتخاب نمایند.

استفاده از پنل پیامکی مدیانا در انتخابات

در این انتخابات کاندیداها از ۳ اسفند می‌توانند تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز کنند و به رقابت برای کسب آرای کرسی مجلس بپردازند. به دلیل مدت زمان کوتاه تبلیغات، استفاده از تبلیغات پیامکی در ایام تبلیغات بسیار رایج و اثرگذار است. مدیانا نیز به سهم خود برای آماده‌سازی امکان رقابت آگاهانه و منصفانه پنل پیامکی ویژه انتخابات را راه‌اندازی کرده است تا ستادها بتوانند به شکل رایگان پنل خود را فعال کنند و با دو خط اختصاصی رایگان و ارزان‌ترین تعرفه پیامکی به ارسال تبلیغات پیامکی بپردازند. به‌کارگیری قابلیت‌هایی همچون ارسال بر اساس حوزه انتخاباتی، ارسال پیام صوتی، ارسال زنده ویژه همایش‌ها و میتینگ‌ها، ارسال به تفکیک سن و جنس، و تنظیم پیام‌های نظرسنجی و پاسخگوی خودکار از ویژگی‌های پنل مدیانا است که تاثیر بسیاری در تبلیغات هدفمند دارد.

برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر (مرتبط با خبر )

[جهت تائید نظرات ، معادله زیر را پاسخ دهید]