ایهود‌ باراک/نتانیاهو فاسدترین نخست‌وزیر تاریخ اسرائیل است

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به اتهامات مطرح علیه نتانیاهو گفت که وی فاسدترین نخست وزیر تاریخ اسرائیل است.

ایهود باراک نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در پیامی در توئیتر به شدت از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «نتانیاهو فاسدترین نخست وزیر تاریخ اسرائیل است.»

باراک در ادامه نوشت : نتانیاهو باید به دلیل رشوه، فساد و خیانت تحت محاکمه قرار بگیرد. البته وی به دلیل اتهامات دیگر نیز باید تحت محاکمه قرار بگیرد.

در حال حاضر، چهار پرونده فساد مالی تحت عنوان پرونده‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح است و او در ماه‌های گذشته، درباره این پرونده‌ها مورد بازجویی قرار گرفته است. (جزئیات بیشتر)

یکی از پرونده‌هایی که دادستان کل رژیم صهیونیستی رسماً نتانیاهو را در آن متهم خواهد کرد پرونده موسوم به «۴۰۰۰» است. او در این پرونده متهم است به شائول ایلوویچ مالک شرکت بِزِک میلیون ها دلار تسهیلات مالی پرداخت کرده تا پایگاه خبری واللا وابسته به این سرمایه دار صهیونیست از او و همسرش حمایت رسانه‌ای بهتری داشته باشد.

نتانیاهو در پرونده ۱۰۰۰ نیز رسماً متهم است. این پرونده، اتهامات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره دریافت غیرقانونی هدیه از بازرگانان خارجی را شامل می‌شود.

دیگر پرونده مفتوح علیه نتانیاهو که علیه او اعلام جرم خواهد شد، پرونده ۲۰۰۰ است. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این پرونده متهم است با روزنامه یدیعوت آحارونوت زد و بند کرده تا در ازای پوشش مثبت از فعالیت‌‌هایش در این روزنامه، رقیب آن یعنی روزنامه اسرائیل هیوم را تحت فشار قرار دهد.

خبر فوری

برچسب ها

, , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر (مرتبط با خبر )

[جهت تائید نظرات ، معادله زیر را پاسخ دهید]