فوت «سحر خدایاری» و توضیحات ابتکار

توضیح ابتکار درباره ماجرای فوت «سحر خدایاری»
معصومه ابتکار ، معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ، به درگذشت «سحر خدایاری» واکنش نشان داد.

معصومه ابتکار معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، اطلاعیه روابط معاونت امور زنان ریاست جمهوری درباره اقدامات انجام شده برای رسیدگی به شرایط سحر خدایاری را منتشر کرد:

با ابراز تاسف و تاثر شدید از درگذشت خانم سحر.خ ، به اطلاع می رساند اقدامات این معاونت از زمان انتشار اخبار مربوطه در رسانه ها در پی خودسوزی نامبرده ، به شرح زیر بوده است:

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده هفته گذشته پس از اطلاع از موضوع خودسوزی خانم سحر.خ و بررسی صحت و سقم موضوع در جلسه چهارشنبه دولت، به دستیار ویژه حقوق شهروندی خود، خانم شهناز سجادی ماموریت داد تا در محل بیمارستان حاضر و موضوع را شخصا بررسی کند.

خانم سجادی روز پنج ًشنبه ۱۴ شهریور در بیمارستان با مادر و خواهر سحر دیدار و جزئیات ماجرا را همان روز به طور کتبی گزارش کرد.

این گزارش روز شنبه به پیوست نامه ای رسمی به امضای معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برای رئیس محترم قوه قضائیه ارسال شد.

در جلسه دولت روز یکشنبه نیز موضوع مطرح و وزیر ورزش و جوانان در مورد اقدامات صورت گرفته برای حضور خانم ها در مسابقات توضیح داد.

منبع : خبرآنلاین

خبر فوری

برچسب ها

, , , , , , , , , , ,
 نظرات بینندگان:

عبید سن خوزانی گفته:

بالاخره یکی ازاین همه سازمان های موازی و دراین اوضاع شیرتوشیر تکلیف این موضوع به این سادگی را که این همه بلا درمملکت ما آفریده روشن کند که آخر الامر زنان ما میتوانند با خیال راحت تنها یا به همراه فرزند یا شوهر یا دوست خود آزادانه وارد استادیوم ها شده و مسابقات دلخواه خود را باخیال راحت تماشا کنند؟ یا نخیر فردا به محض آنکه اام جم…. یا حضرت آی…. صدایش بلند شد که آقا اسلام رفت، باز این ماموران نا… به جان مردم خواهند افتاد. یکی به ما اعلام کند که دراین مملکت مصیبت زده، کی مسئول چه کاری است. وظیفه رئیس جمهورچیست، قوه قضائیه، فلان قاضی آیا اینها باید مطابق قانونی که تدوین شده باید عمل کنند یا مملکت هرکی هرکی و حسینقلی خانی شده و هرکس برای خود کیمسن آقائی شده و خودش قانون خود را دارد که براساس آن می برد و میدوزد و تعیین میکند که ورود زنان برای تماشای مسابقات قانونی نیست و اینگونه مملکت ما را که به صورت لرزانی درآمده، دچار این غم و اندوه کند. آقا این مملکت مگر صاحب ندارد، قانون ندارد مرگ یکبار شیون یکبار، یکبار اعلام کنید که از آن بالاکه ر…. باشد، تا این پائین که من باشم، دربرابرقانون یکسان باید باشند ویکسان عمل کنند این قاضی هم که آن حکم شش ماه را داده غ.. کرده و باید ازکارقضاوت کنار گذاشته شود. تمام



ارسال نظر (مرتبط با خبر )

[جهت تائید نظرات ، معادله زیر را پاسخ دهید]