05 سپتامبر 2019
شماره:46
همایش شیرخوارگان حسینی 98 تهران

همایش شیرخوارگان حسینی در استادیوم آزادی برگزار می‌شود .
امسال همایش شیرخوارگان حسینی در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود .

داوود منافی پور در دیدار با حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: مراسم شیرخوارگان حسینی در سال ۸۲ آغاز شده و در ایام محرم امسال ۶۲۵۰ جلسه در ایران و ۴۵ کشور جهان برگزار خواهد شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) افزود: این مجمع بزرگ‌ترین تشکل مردم نهاد است که هر سال یک هزار تا یک هزار و ۵۰۰ جلسه به آن افزوده می‌شود و موجب ترس وهابیت و اسرائیل شده است.

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی حتی در بین اهل سنت نیز جای خود را باز کرده است، افزود: در این مراسم مادران نوزادان خویش را نذر سربازی امام عصر (عج) می‌کنند و امسال به دلیل استقبال خانواده‌ها در استادیوم ۱۰۰ هزارنفری آزادی همایش شیرخوارگان برگزار می‌شود.

‌حجت‌الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این دیدار از این حرکت و اقدام نوآورانه و جذاب تقدیر کرد و گفت: یقیناً عنایت اهل بیت (ع) پشتوانه این برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: آیت‌الله جنتی بار‌ها در جلسات این شورا از مراسم تاثیرگذار شیرخوارگان تقدیر کرده و خواستار تداوم آن و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم معنوی شده است.

خب فوری

برچسب ها

, , , , , , , , , , , ,

ارسال نظر (مرتبط با خبر )

[جهت تائید نظرات ، معادله زیر را پاسخ دهید]